سئو بهینه ساز موتور جستجو

سئو بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو کیفیت و کمیت ترافیک طبیعی (ارگانیک) وب‌سایت و میزان دیده شدن برند

بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو چیست؟

«بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو» (Search Engine Optimization | SEO)

 یکی از اصطلاحات رایج در دیجیتال مارکتینگ است.به فرآیندی گفته می‌شود که توسط آن می‌توان کیفیت و کمیت ترافیک طبیعی (ارگانیک) وب‌سایت و میزان دیده شدن برند توسط مخاطبان در نتیجه‌های موتورهای جستجو را افزایش داد.

معیارهای زیادی هست که در موفقیت کسب و کارها تأثیر می‌گذارند. از مهم‌ترین بخش‌ها برای کسب و کارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سئو داخلی

به محتوایی مرتبط می‌شود که در وب‌سایت شما برای کاربران قابل مشاهده است. در واقع این بخش به بهینه‌سازی محتوای شما و عناصر قابل مشاهده برای موتورهای جستجو می‌پردازد. از انواع مختلف محتوا می‌توان متن، تصویر، ویدیو و محتوای صوتی و از ناعصر قابل مشاهده برای موتورهای جستجو می‌توان تگ‌های HTML و داده‌های ساختاریافته را نام برد.

سئو خارجی

به بهینه‌سازی عناصری می‌پردازد که در وب‌سایت شما قرار ندارند. در واقع، معیارهای سئو خارجی باعث رشد وب‌سایت شما و افزایش میزان اعتبار، ارتباط و اعتماد کاربران می‌شود و در جذب مخاطب تأثیر می‌گذارد. از عوامل مؤثر در سئو خارجی می‌توان لینک‌سازی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی کلیکی (PPC)، دریافت بررسی‌های مخاطبان و دریافت محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC) را نام برد.

سئو فنی

برای بهینه‌سازی موارد مرتبط با عملکرد و قابلیت مشاهده شدن و دسترسی موتورهای جستجو به وب‌سایت طراحی شده است.از معیارهای مورد بررسی در سئو فنی می‌توان به ایندکس شدن و کراول شدن، سرعت بارگذاری صفحه، ساختار وب‌سایت و ساختار URL اشاره کرد.

شما میتوانید ما را انتخاب کنید

1.Technical

استاندارد سازی کدنویسی سایت، رعایت اصول SEO در طراحی سایت، بهینه سازی سایت و سرعت سایت و ...

2. On-page

شناسایی کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تولید محتوای ارزشمند و …

3.Off-page

فعالیت در شبکه های اجتماعی، بک لینک، فروم های تخصصی و …

سئو در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

روشی است که شرکت ها ترافیک وب سایت های خود را افزایش می دهند، با این هدف که سایت ها و نام های خود را به بالای هر صفحه نتایج جستجو هدایت کنند. این می تواند با نتایج جستجو که به صورت ارگانیک یا سرمقاله به دست آمده است رخ دهد. زمانی که شرکت ها بتوانند با موفقیت در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود اعمال کنند، نام و وب سایت آنها به طور فزاینده ای برای مشتریان بیشتری قابل مشاهده می شود.

آکادمی بهرنت با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرآیند یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه‌ای به پایان برسانید.

سوالات متداول

برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است؟

پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.

قیمت خدمات سئو چقدر است؟

سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.

قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود.

چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟

یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه  است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد والسلام.

پیمایش به بالا