طراحی وب سایت با بهرنت
به طراحی وب سایت هایی گفته می شودکه دراینترنت نمایش داده می شوند برای کسب و کار خودتان یک سایت با کیفیت عالی طراحی کنید

تعریف مدام به روز شده شما از طراحی وب و مجموعه مطالب و ادبیات موضوعی
طراحی وب چیست؟
طراحی وب به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند.
معمولاً به جنبههای تجربه کاربر توسعه وبسایت اشاره دارد تا توسعه نرمافزار.
در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود.
با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است.
از ابتدایی ترین گام هایی که برای ورود به کسب و کار اینترنتی میگذارید، تا رسیدن به بزرگترین هدفها و دست آوردها هر لحظه همراه با شما هستیم.
طراحی سایت بنیاد طراحی تعامل
برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود.
یک طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و با گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است.
بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت کند یا گیج کند ظاهر نمی شود.
از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که برنده و اعتماد مخاطبان هدف را تقویت می کند، حذف هر چه بیشتر نقاط بالقوه ناامیدی کاربر یک ملاحظه حیاتی است.
دو تا از متداول ترین روش ها برای طراحی وب سایت هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می کنند، طراحی واکنش گرا و تطبیقی است.
طراحی سایت واکنش گرا(ریسپانسیو)
طراحی وب ریسپانسیو (با نام مستعار «ریسپانسیو» یا «طراحی واکنشگرا») رویکردی برای طراحی محتوای وب است که بدون توجه به وضوح کنترل شده توسط دستگاه ظاهر میشود.
این معمولاً با نقاط شکست دیدگاه (قطعات رزولوشن برای زمانی که محتوا به آن دیدگاه مقیاس می شود) انجام می شود.
درگاههای دید باید روی تبلتها، تلفنها و دسکتاپها با هر رزولوشن منطقی تنظیم شوند.
در طراحی ریسپانسیو، می توانید قوانینی را برای نحوه جریان محتوا و نحوه تغییر طرح بندی بر اساس محدوده اندازه صفحه تعریف کنید.
بهترین روش ها و ملاحظات برای طراحی واکنشگرا
طرحهای واکنشگرا به تغییرات عرض مرورگر با تنظیم قرار دادن عناصر طراحی به تناسب در فضای موجود پاسخ میدهند. اگر یک سایت واکنشگرا را روی دسکتاپ باز کنید و اندازه پنجره مرورگر را تغییر دهید، محتوا به صورت پویا خود را به گونهای تنظیم میکند که متناسب با پنجره مرورگر باشد. این سایت فضای موجود در تلفن های همراه را بررسی می کند و سپس خود را با چیدمان ایده آل معرفی می کند.
با طراحی واکنشگرا، شما برای انعطاف پذیری در هر جنبه طراحی می کنید – تصاویر، متن و طرح بندی. بنابرین تو باید:
رویکرد اول تلفن همراه را در نظر بگیرید – به جای دستگاه های دسکتاپ، ابتدا فرآیند طراحی محصول را برای دستگاه های تلفن همراه شروع کنید.
شبکه های سیال و تصاویر ایجاد کنید.
استفاده از گرافیک برداری مقیاس پذیر (SVG) را در اولویت قرار دهید. اینها یک فرمت فایل مبتنی بر XML برای گرافیک های دوبعدی هستند که از تعامل و انیمیشن ها پشتیبانی می کنند.
شامل سه یا چند نقطه شکست (طرح بندی برای سه یا چند دستگاه).
محتوا را متناسب با زمینه های کاربران اولویت بندی و پنهان کنید. سلسله مراتب بصری خود را بررسی کنید و از کشوهای آشکارسازی و پیمایش پیشرو استفاده کنید تا ابتدا موارد مورد نیاز را به کاربران ارائه دهید. اقلام غیر ضروری (خوب برای داشتن) را در درجه دوم قرار دهید.
مینیمالیسم را هدف بگیرید.
از الگوهای طراحی برای به حداکثر رساندن سهولت استفاده برای کاربران در زمینههایشان و تسریع در آشنایی آنها استفاده کنید: به عنوان مثال، الگوی رها کردن ستون محتوا را با انواع صفحهنمایش متناسب میکند.
طراحی وب تطبیقی
طراحی تطبیقی شبیه به طراحی واکنشگرا است – هر دو روشی برای طراحی در طیف متنوعی از دستگاه ها هستند. تفاوت بین این دو در نحوه تنظیم محتوا نهفته است.
در مورد طراحی واکنشگرا، تمام محتوا و عملکرد برای هر دستگاه یکسان است. بنابراین، یک مرورگر در یک دسکتاپ با صفحه نمایش بزرگ و مرورگر در یک گوشی هوشمند محتوای یکسانی را نشان می دهند. تنها تفاوت در چیدمان محتواست.
طراحی تطبیقی پاسخگویی را تا حدی بالا می برد. در حالی که طراحی واکنشگرا فقط بر روی دستگاه تمرکز دارد، طراحی تطبیقی هم دستگاه و هم زمینه کاربر را در نظر می گیرد. این بدان معناست که میتوانید تجربیات آگاه از زمینه را طراحی کنید—محتوا و عملکرد یک برنامه وب میتواند بسیار متفاوت از نسخه ارائهشده در دسکتاپ به نظر برسد و رفتار کند.
به عنوان مثال، اگر یک طراحی تطبیقی پهنای باند کم را تشخیص دهد یا اگر کاربر به جای دستگاه دسکتاپ از یک دستگاه تلفن همراه استفاده کند، ممکن است یک تصویر بزرگ (به عنوان مثال، یک اینفوگرافیک) بارگذاری نشود. در عوض، ممکن است یک نسخه خلاصه کوچکتر از اینفوگرافیک را نشان دهد. مثال دیگر می تواند تشخیص این باشد که آیا دستگاه یک تلفن قدیمی با صفحه نمایش کوچکتر است یا خیر. وب سایت می تواند دکمه های فراخوان بزرگتر از حد معمول را نشان دهد.